Hoe kan ik het geavanceerde spamfilter activeren?
Bij al onze webhostingpakketten wordt een geavanceerd extern spamfilter geleverd. Dit spamfilter is opgebouwd uit een platform van meerdere servers waarop de e-mail wordt afgeleverd. Vervolgens wordt de e-mail gescand op spam en virussen en afgeleverd op het e-mailadres waar deze voor bestemd is.
U kunt het geavanceerde spamfilter als volgt activeren:
1) Log in op het DirectAdmin account waarvoor u het spamfilter wilt instellen.
2) Klik op E-Mail Manager en vervolgens op MX Records
3) Kies bij MX template voor Advanced Mailfilter en klik daarna op Save
Binnen maximaal 4 uur zal alle e-mail via het spamfilter verlopen en zal de spam welke u eventueel ontvangt moeten afnemen.
Het is helaas niet mogelijk om het spamfilter voor externe e-maildiensten te gebruiken.
Indien u nog vragen heeft over het spamfilter of wanneer wij u kunnen helpen met het instellen dan kunt u altijd contact met ons opnemen.